[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Дарко Стојковски dar3.st at gmail.com
Tue Dec 21 10:03:55 UTC 2010

Сето тоа околу исправноста главно зависи од волјата на управата у школото.
Пример моето школо важи за каубојски центар али сите компјутери се на број и
сите работат. За жал ваквите училишта се многу малку... и реалноста е дека
во секое училиште барем ~30% не работат од компјутерите. Точно е дека ова ќе
претставува проблем кај скоро сите сите училишта али доколку се одобри оваа
работа, можат членовите од заедницата ако сакаат да се заангажираат и да
прошетаат по своите па можеби и соседните градови и да помогнат..

Сепак напомена како што спомна Алекс повеќе пати.. зошто воопшто ја водиме
оваа дискусија кога не сме сигурни дека ќе се надградуваат firefox-ите
вооптшо.