[2s.mk-friends] [оглас]Веб девелопер

Дамјан Димитриоски damjandimitrioski at gmail.com
Tue Dec 21 12:09:34 UTC 2010

Мора ли диплома ?
Пошто јас откажав факултет на 2 години изодени, а ги потполнува останатите
критериуми, и тоа:
Java, Python, C#;
PHP, Javascript, SQL, CSS, XHTML, jQuery;
и Django.
Секако GNU/Linux at intermediate level, git, svn.
AJAX си знам без jQuery и со нејзина помош.

А иначе ќе се запишувам на CISCO академија за сертификат, ако ти значи нешто
:D.