[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Tue Dec 21 23:17:27 UTC 2010

Надградбата би била најбезболна, најбрза и најлесна ако
се прави како што е решено во самото ubuntu: некој веб
сервер со потребните пакети, сетинзи и подесувања, со
правата за пристап и тн., се конектираш, си правиш своја
надградба и чао. Нема потреба од имиџи, брзо е и што е
најважно, човечкиот фактор се сведува на минимум.
Измените се вршат на едно место, новите верзии се од
едно место, додаваш што сакаш и тн. Мислам дека не
треба да се измислува топла вода. Веќе е измислена,
само треба да се примени.

Поздрав
Ѕвонко

Regards