[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Thu Dec 23 10:38:03 UTC 2010

Направете нова нишка за тема блокирање на FB и рутери во школите.

Овде продолжете на темата што е зачната.

Назад на темата.
Ова тешко дека ќе може да се изведе.
Најдобро би било преку приватно складиште (репозитори) да се ажурираат
апликациите,
но и ова треба да се тестира дали ќе работи на тековниот Едубунту.
Самите зависности на Firefox повлекуваат доста надградби на системот

Depends:
fontconfig
psmisc
lsb-release
debianutils (>= 1.16)
libasound2 (>> 1.0.22)
libatk1.0-0 (>= 1.29.3)
libc6 (>= 2.11)
libcairo2 (>= 1.2.4)
libdbus-1-3 (>= 1.0.2)
libdbus-glib-1-2 (>= 0.78)
libfontconfig1 (>= 2.8.0)
libfreetype6 (>= 2.3.5)
libgcc1 (>= 1:4.1.1)
libgdk-pixbuf2.0-0 (>= 2.21.6)
libglib2.0-0 (>= 2.24.0)
libgtk2.0-0 (>= 2.18.0)
libnspr4-0d (>= 4.8.6-0ubuntu1~)
libnss3-1d (>= 3.12.6)
libpango1.0-0 (>= 1.14.0)
libpng12-0 (>= 1.2.13-4)
libstartup-notification0 (>= 0.10)
libstdc++6 (>= 4.1.1)
libx11-6
libxext6
libxrender1
libxt6
zlib1g (>= 1:1.1.4)

и потоа овие зависности ќе си повлечат и други зависности и на крај ќе ти искочи
надградба на Едубунти. А самата надградба нема да никој да одобри да се направи
(се додека не се направи друг тендер и уште пари да се фрлат) и плус
сите апликации
кои досега се преведени нема да бидат на Македонски по надградбата и
ете уште еден
проблем.

Искрено, јас не би се нафатил да се прави ова. Мене не ме интересира
на кој начин
се поставени системите во школото а пак ниту имам намера да знам, не дај боже
да мислам како да им се решава со кориснички сметки (root,sysadmin
итн). Едноставно
тоа се работи на кои што ние не треба да ги размислуваме и нас не не
засегаат. Таму си
има луѓе кои се платени за тоа и тиа треба тоа да го мислат и работат
(дали е 1 администратор
на 100 школи ама ич не ми гајле).

Единствено решение е ние да го тестираме ова дали работи и ако се
помине како што
треба, тогаш можеме да им понудиме складиште на нив (МИО да даде амин
за користење
на тоа складиште) и потоа тие самите да си ги надградуваат компјутерите.
Се што е надвор од овој склоп, не би профункционирало и е едноставно
неисплатливо
замарање (јас да им средувам инфраструктура на школите пссссс, смешно).

Поздрав, Зоки.