[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Aleksandar Josifoski josifoski at gmail.com
Thu Dec 23 13:20:05 UTC 2010

2010/12/23 Зоран Димовски <zoki.dimovski at gmail.com>

>   А самата надградба нема да никој да одобри да се направи
> (се додека не се направи друг тендер и уште пари да се фрлат) и плус
> сите апликации
> кои досега се преведени нема да бидат на Македонски по надградбата и
> ете уште еден
> проблем.

Според мене нема потреба од никакво преведување на апликации. Нека се на
англиски јазик. Тоа во школите, а дома кој сака приватно нека си инсталира
што сака (ако му е легален софтверот) и на која локализација сака.
Море еден поостар закон за Авторски права камо да дојде, да видите како
мнозина во .мк ќе почнат да прифаќаат слободен софтвер.
*Ебати луѓето* кои ја креирале програмата word, word, word во програмите по
информатика. Колачот како да не им бил целосен, па и на неинформатичките
факултети информатика пак word (и слично).