[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Thu Dec 23 11:41:04 UTC 2010

Кога морам да бирам дали ќе го користат фб за допишување
со другарите од исти клас кои седат еден до друг на помалку
од метар („како а?“), коментирање на слики од излегувањето
вечер на кое биле заедно (нема ништо ново и невидено) или
за чување на крави и кокошки на фарма (купи си нива и чувај
вистински животни, поздраво е и поисплатливо) би избрал да
го блокирам.
Кога би го користеле за нешто попаметно (размена на задачи,
решенија или совети) тогаш би го пуштил и фаворизирал.
Ама тоа е мое лично мислење кое не мора да е ок.
Anyway, на рутерот сите static DNS (1, 2, 3) се 0.0.0.0
Website Blocking by URL Address е ставено две ставки:
 www.facebook.com и facebook.com, а во Website Blocking
by Keyword има ставено само: facebook Ама се е џабе.

Оф д рекорд, сосема е ок ставот на Зоран Димовски.
Не мора секој да го засега состојбата во образованието
(„ич не ми е гајле“) и навистина е замарање.

Поздрав
Ѕвонко

2010/12/23 Aleksandar Josifoski <josifoski at gmail.com>:

> Кога сме кај фб треба да биде приметено
>
> - граден е највеќе над php, open source ориентиран
> - дизајниран е надмоќно од претходните социјални мрежи, пр. нема бесмислено
> пребарување female од толку до толку години со тие и тие карактеристики
> (ај), советува ако упатиш request за нов контакт да ти е лично познат
> контактот
> - прифатен е младата популација
> - ...
>
> Се наметнува идејата која има pros&cons, наместо фб да се блокира?
> Јас лично кога би имал власт би му отворил со извесна доза на (не)доверба
> [...]

Regards

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com