[2s.mk-friends] Видео и титлување со текстот на Сталман

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Mon Jun 21 12:45:50 UTC 2010

2010/6/21 Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com>:
> Што се случи со видеото и титловите на Сталман?
>
> Човекот 3 пати ме праша до сега на емаил, не знам што да му одговорам?
>
> Да му пишам we are working on it?

Да.

> Работи ли некој на тоа?

Да јас (документирано си е на http://bugs.softver.org.mk/task/368).
Вчера ги завршив со титл, целиот го рендерирав во mpeg2 па во theora.
(85степена ми одеше процесорот. :))

Вечер ќе ги го донесам во хаклаб, да ги земе Илин и Дамјан да ги
UL-ваат ако јас не успеам.

Ова е sample со како изгледа титлот (на погрешно место е тука)
http://kajmakot.softver.org.mk/media/stallman.ogv

Во секој случај има проблеми на разни компјутери (видеото го нема,
out-of sync, не кажува точно време), ама јас толку знам да рендерирам
а и кај мене ми работи. :) Вечер ќе ги носам и оригиналните 20гига кој
мисли дека може боље.

--
Glisha