[2s.mk-friends] Видео и титлување со текстот на Сталман

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Tue Jun 22 11:46:08 UTC 2010

> Коа погледнав поубаво, аудиото е out of sync.

Јас еве ќе направам втора варијанта на ова па да видеме како ќе биде.
Имам работено нешто со видео/аудио така што не би требало да биде проблем.
Сега пошто глиша нема да може до 4ток да ми ги даде материјалите - Уфо знам
дека работиш блиску мене , дали би можел утре да ми ги донесеш сите сирови
материјали за видеото и јас да го обработам?

Поздрав,