[2s.mk-friends] Drupal auto-promote

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Mar 1 12:51:54 UTC 2010

> Drupal-от има повеќе состојби на некој node, меѓу кои и promoted и
> published.
>
> Е сега ми треба опција, node-от автоматски да станува promoted на одреден
> датум... Тоа на пр. го има во Wordpress по default. Ваљда е потребен некој
> модул за Drupal.

Пошто не најдов ваков модул, проблемот го решив поинаку.

Додадов модули:
CCK (custom content-type kit, requirement за Date)
Date (за да можам во content-от да додадам custom поле за датум)

и масивниот Views модул со кој може да се прават query-ја и custom страници
базирани на нив (Views прави и rss и сл).

Така да сега имам view кој по date полето покажува се што е во следните 15
дена, а друг view кој покажува што е по 15 дена и понатаму.

Views модулот иначе  е поголем од самиот Drupal, али е прилично моќен

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Please remember 43% of statistics are made on the spot.