[2s.mk-friends] беше: Drupal auto-promote

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Mar 1 23:48:25 UTC 2010

у суштина ништо не ти треба бидејки на работа имаме „стари“ компјутери од
2005-06 со лиценциран windows XP (таа кинеската донација на Боро Трајковски),
а и тие најмногу се користат пошто ги има по кабинети, настава се држи на
нив, учебници за нив, а и имаше обуки за нив и на нив.
Освен mail, facebook и најмногу word, друго и не се користи.
Еуфоријата ќе помине, ентузијазмот ќе спласне, Иво и Никола ќе се сликаат на
друго место, ќе излезе нов проект за многу пари и ќе откриеш дека 7.04 баш и
не ти врши многу работа и сакаш, нејкеш (читај, баш ти е гајле за
казни и контроли)
ќе си инсталираш 9.10 или 10.04 со дуал boot windows (некој пиратски) и ќе си
тераш по старо. Да, знам дека требаше да има досега програми за нив, се
правеа и преведуваат во Словенија и Бугарија (или барем така кажуваа) ама од
тоа ништо. Приказната е голема. шарена, комплицирана и лажлива.

Да, тоа е штрк(ал).

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled