[2s.mk-friends] предлог нснд штип 20-21 март 2010 х2

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Fri Mar 5 16:32:42 UTC 2010

ќе има нешто на веб за тие што не можат да присуствуваат
на случката?

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled