[2s.mk-friends] предлог нснд штип 20-21 март 2010 х2

Александар Лазаров aleksandar.lazarov at kolenehtenin.edu.mk
Wed Mar 10 19:10:23 UTC 2010

Ок, Новица ми го прати фалерот со „Сподели Слобода“ па некако него ќе го
измајсторам и преименувам за да одговара на настанот или пак само ќе му
го додадам времето на одржување.

Еве пример, http://i42.tinypic.com/ixb709.jpg

Идеи за дополнување ?

Друго, се распрашував за хотели/мотели. Единствено што можев да најдам
што не е со цена од над 25Е е хотелот Ваго при влезот од Штип каде што
ми понудија цена од 900 денари за преноќевање со доручек.

Ме интересира дали ова одговара и отприлика колку бројчано луѓе може да
се очекуваат да дојдат како презентери за да може да закажам бројка во
хотелот. Како што напоменав, тие денови се некои празници на Штип (или
така некако, некои обичаи) па можно е да се претрупаат
хотелите/мотелите.

Awaiting for an answer.