[2s.mk-friends] нснд штип 20-21 март 2010

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Mar 18 22:24:26 UTC 2010

> Ако пробаш да се потсетиш уште кога го правевме муабетот во јануари
> сите од Лугола беа јасни дека 20.03 е најлоша варијанта заради обврски
>
> :) И тогаш постоеше варијанта сѐ само не 20-21 и наеднаш излезе друго
> :)

ок, не се сеќавам

Иначе било кој ден е најлош за некого, така да тоа е bike shed без граници.
На крај со фрлање паричка се одлучи.

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Give me the knowledge to change the code I do not accept,
the wisdom not to accept the code I cannot change,
and the freedom to choose my preference.