[2s.mk-friends] Дизајн на постер за доаѓањето на RMS

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue May 18 22:31:13 UTC 2010

2010/5/18 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:
> [...]

Постерот и флаерот монохроматски немора да значи, дека црна и бела, може
некој друга комбинација, а ако има интересен дизајн може и во боја постерот
а флаерите сигурно со една боја.

Билборд ќе се знае денес утре дали ќе има. Треба да се видам со Акцент медиа.

Генерално дизајните изгледаат добро. Треба да ги имаат и следниве инфромации:

Copyright vs. Community in the Age of Computer Networks е наслов на говорот,
за локација треба да се додаде Холидеј Инн Скопје, сала Милениум 2.
03.јуни.2010 почеток 18 часот.

Да се види дали наместо C знакчето може да се искористи gnu
http://www.gnu.org/graphics/heckert_gnu.html или
http://www.gnu.org/graphics/gnusvgart.html
како посоодветно за РМС.

Ако може да се уколпи слики на Сталман или во позадина како сенка
избледена само или
како силуета...

5820K Encapsulated Postscript file (http://www.stallman.org/rms-bw.eps)
3762K JPEG file (http://www.stallman.org/rms-bw.jpeg), and
5815K TIFF file (http://www.stallman.org/rms-bw.tiff).

Детали за Сталман и за Предавањето (за флаерот)

Краток опис на предавањето:
	Авторските права се зачнати во ерата на печатарската машина, и биле
дизајнирани да одговараат на системот на централизирано копирање
наметнато од самата технологија на печатење. Но режимот на авторски
права воопшто не одговара со компјутерските мрежи, и само драконски
казни можат да го спроведат.Глобалните корпорации кои профитираат од
авторските права лобираат за драконски казни, и за зголемување на
нивната моќ и потиснување на јавниот пристап до технологијата. Но ако
сериозно сакаме да ја почитуваме единствената легитимна цел на
авторските права, а тоа е да се промовира напредокот, тогаш за доброто
на јавноста мораме да направиме промени во спротивната насока.

За Ричард Сталман:
     Ричард Сталман го започнал развојот на GNU оперативниот систем
(www.gnu.org)
во 1984 година. GNU претставува, слободен софтвер: секој ја има
слободата да го копира и споделува, како и да врши поголеми или помали
промени. GNU/Linux оперативниот систем, што всушност претставува GNU
оперативниот систем со Linux кернелот, денес се користи на десетици
милиони компјутери низ светот.
Сталман е добитник на наградата ACM Grace Hopper, стипендија на
MacArthur фондацијата, награда за пионерство на Electronic Frontier
фондацијата, и Takeda наградата за социјално и економско напредување
како и неколку почесни докторати.

Толку за сега.

--
Igor