[2s.mk-friends] Дизајн на постер за доаѓањето на RMS

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Wed May 19 17:58:37 UTC 2010

Здраво,
знам дека не ви се допаѓа ништо што ќе направам јас ама уште правам, не се
откажувам.
Ја ги уште 2 предлози и толку од мене, ако не ви фати око ниеден од овие
нека прави Гоце сè ич гајле немие.

Првиов е Che (не личи многу и му треба уште доста доправање)
http://dl.dropbox.com/u/125611/RMS/RMSA4_1.png
вториов кој незнае срам да му е
http://dl.dropbox.com/u/125611/RMS/RMSA4_2.png