[2s.mk-friends] Дизајн на постер за доаѓањето на RMS

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed May 19 18:09:16 UTC 2010

> знам дека не ви се допаѓа ништо што ќе направам јас ама уште правам, не се
> откажувам.
> Ја ги уште 2 предлози и толку од мене, ако не ви фати око ниеден од овие
> нека прави Гоце сè ич гајле немие.

ја до сега претежно коментирав за содржината + што треба да биде поистакнато

конкретно за дизајнот, сега се изгубив низ миљон мејлови.. има некој список на
сите предлози ?
:)

> Првиов е Che (не личи многу и му треба уште доста доправање)
> http://dl.dropbox.com/u/125611/RMS/RMSA4_1.png
> вториов кој незнае срам да му е
> http://dl.dropbox.com/u/125611/RMS/RMSA4_2.png

овие ми се некако сензационалистички а и користат симболи кои не знам дали ни
одговараат. плус за Че Сталман мислам ќе се буни прилично.

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

A: Because it reverses the logical flow of conversation.
Q: Why is top posting frowned upon?