[2s.mk-friends] Дизајн на постер за доаѓањето на RMS

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Wed May 19 18:25:08 UTC 2010

да, пред малку помислив дека не одговара Че ама како и да е,
така ми дојде да ги направам, се сензационалистички признавам, вториов е
симбол за слобода ама како и да е, не сум ја сватил поентата изгледа :)

ова на гоце е во тој случај најприфатливо,
ако има нешто друго што можам да направам или да помогнам тука сум