[2s.mk-friends] Текст-RMS

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Thu May 27 14:24:07 UTC 2010

2010/5/27 Viktor Stojanovski <zuberot at gmail.com>:
> Дали е ова прв пат во живо да се запознаеш со RMS и зошто доаѓањето на
> RMS е важно за тебе како хакер и поддржувач на слободен софтвер?
> (додадете и нешто плус ако мислите дека е потребно)

То се 3 прашања во едно :)
1. Да - првпат ми е. ViRMSgin.

2. Поради тоа што имам изградено култ кон авторитетна, интелигентна и
разумна личност која повлијаила за мое професионално и
техно-философско созревање. Поради тоа што големината на човекот РМС
не е само во создавањето на движењето за слободен софтвер и GNU како
оперативен систем, туку фактот што тој ни покажа како да бидеме
солидарни и во деловите од животот што опфаќаат користење и креирање
на технологија.

3. Ретко кој ја сфаќа важноста на РМС и неговото доаѓање во МКД.

> Однапред Ви благодарам за соработката.

и не ме терај другпат на Jabber да одговарам на вакви прашања!!
jk.  :)

pozz

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023