[2s.mk-friends] InstallFest

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Nov 16 13:17:36 UTC 2010

2010/11/16 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>

> Пошто има луѓе тука што не се регистрирани на bugs.spodeli.org еве ја
> и тука поракава.
> Останато:
> - Чистиме во четврток во Хаклаб после 19:00 кој сака може да дојде да
> помогне, ќе има физичка работа. Јас ќе донесам усисивач и некои крпи
> за да избришеме прашина.

Во Четврток има и Програмски јазици, да не треба да се презакаже ова или
за пред 19:00 или за после 21 часот. За да не сметаме на присутните.
Усисивач има во Хаклаб, Дамјан го донесе и тој си седи таму.

> - Илин ќе донесе 2x6 продолжни кабли. Ако некој има плус продолжен
> кабел нека го донесе за секој случај.
> - Може да испечатиме А4 постери со насоки (стрелка --> InstallFest
> 2010) за луѓето што доаѓаат прв пат во КИКА - ова може да го напраи
> било кој, само нека се пријави дека го праи.

Постерите ако е можно да се направат инстал фест неутрални, само
со информации кај е КИКА, и доле под него да се залепи ИнсталФест.
Ако не е проблем линковите ставајте ги и како QR кодови.
Ако има некоја недоумица со ова, контактирајте ме мене, да се договориме.

--
Igor