[2s.mk-friends] Берлин CCC 27-30 декември

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Sat Sep 18 18:25:23 UTC 2010

> http://events.ccc.de/2010/07/30/27c3-we-come-in-peace-call-for-participation/
>
> За престој и пат, може да се договориме накнадно или пак секој сам да си брка
> работа :) Глиша ќе извести за најновите сознанија.

Јас ќе одам.

За превоз:

0. Ако сме до 4 луѓе може да одиме со кола. Ако сме повеќе и има желба
може со рент-а-комбе. Попатно може да спиеме во Брно и во Прага. За
оваа варијанта најдоцна до 20 октомври тие што сакаат треба да дадеме
по 100 евра неповратен капар за ако некој се откаже на 10 дена пред
идење да не ги заебе другите.

1. Скајвингс има лет за Берлин за 150 евра секој петок. Ќе прашам
деновиве што како и кога може најрано да се резервира. Ова нормално
секој сам си го организира и треба да се види дали тоа што мора со
ваков лет да седиш 14 дена е во ред.

2. Ако има некој желба може детално да проучи и понуди лет од Софија,
Солун или Приштина за поефтини пари.

За сместување е рано али опции се до 20-тина евра од ноќ во хостел(*)
или поскапо во хотел кој како сака.

*http://www.globetrotterhostel.de/
*http://www.sunflower-hostel.de

--