[2s.mk-friends] „глобус“ листа на влијателни личности во икт секторот

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Tue Sep 28 17:41:18 UTC 2010

2010/9/28 Misha Popovikj <popmisa at gmail.com>:
> Едно големо извинете од мене за тоа што наместо „Заедница на
> корисници“ стои моето лично име како актуелен претседател на „Слободен
> софтвер Македонија“. Игор ми кажа дека во прелиминарните разговори со
> новинарот/ката им го укажал овој проблем и мислел дека ќе ја послушаат
> таа сугестија.

Мое лично мислење е дека нема потреба да се извинува(те)ш. Фактот шо
стои Едубунту македонска дистрибуција и сл. произволни информации
укажува на фактот дека вие не сте сугерирале било што да се пишува и
имајќи ја во предвид вашата професионалност во активистичките кругови
не дава простор за сомнеж дека било што е направено индикативно.

Јас мислам дека вашето место е сосема заслужено на листата иако жалам
што се наоѓате со лица кои според мене немаат ни „в“ од влијателност
во технолошките кругови.

Поздрав

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023