[2s.mk-friends] NSND Сплит 19-21 август

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Sat Aug 6 12:56:48 UTC 2011

> NSND Сплит оваа година е викендот 19-21 август
>
> За тие што не биле во Сплит, ова е веројатно најголемиот НСНД што го
> правиме, со најјаки луѓе, плус море и плажа.
> Плус, може да има и гости од странство, иако за сега не е ништо најавено.
>
> Така да, ај да видиме кој СИГУРНО ќе оди, и како би сакале да изкомбинирате.
>
> Последниве неколку години одењето на НСНД Сплит го комбиниравме со
> кампирање по хрватското приморје за да не се тепа патот за џабе.

Ова е листата кој сѐ сигурно оди на НСНД Сплит, до денес:
Уфо, Стама, Владан
Дамјан, Тања, Новица

Тамара и Ивана - ќе ги најдеме во Сплит

како разбрав Тамара и треба превоз за назад и престој таму,
за Ивана колку што знам не треба ништо од тоа.

Така да, теоретски има уште едно празно место во кола (пошто ќе мора да
идат 2 коли). Тргање на 13 август.

--
дамјан