[2s.mk-friends] Локален NSND во Струмица - Септември ?

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Fri Aug 12 11:42:18 UTC 2011

On 08/12/2011 10:59 AM, DZvonko Nikolov wrote:
> Здраво на сите,
>
> Да, јас сум професор во ООУ „Маршал Тито“ и ООУ „Сандо Масев“ така да
> може да организираме нешто и таму. Интернетот е ок, компјутери има,
> сабота и недела е слободно, само треба амин од директорите.
> За Дом на АРМ можам да ви кажам дека таму интернетот е очаен (благо
> кажано). За таков настан можам да се ангажирам, меѓу тоа просторот што
> го администрирав одамна не постои пошто беше дел од еден проект кој за
> жал повеќе не постои.
> Просторија во АРМ може да се добие, ама за празнициве има гужва и со
> [...]

Здраво Ѕвонко, би сакал да коментирам дека интернет нема да биде
проблем. Колку што видов, НеоТел имаат покриеност во струмица, така да
со нас ќе си носиме неколку WiMAX уреди како и пропратна мрежна опрема.

Терминот мислам дека не е којзнае колку битен, нешто добро што би можело
да биде викендот 10-11 е тоа што ќе има повеќе народ па да можеме да
придобиеме повеќе луѓе и на настанот, но искрено сеедно е. Кој сака да
дојде ќе дојде и тој викенд или пак наредниот.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing