[2s.mk-friends] Редовни состаноци

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Fri Aug 26 00:33:35 UTC 2011

Еве вака:

Во основно училиште „Маршал Тито“ Струмица на 17 и 18 Септември
може да се организира што сакаш, пошто е слободно. Клуч не може
да ти даде никој. Значи, некој ќе отвара и затвара.
За внесување на храна не е проблем се додека се запазуваат основните
културни и цивилизациски принципи на неоставање на ѓубре и валкање
на инвентар и опрема во училиштето. Со закон сме обврзани за не
внесување на алкохол и останати средства и тн.
Компјутери има, интернет има, проектор има, столчиња, маси, клупи,
табли, креди, ...... има. Значи, прави што ќе правиш, ѓубре и штета да
нема. Директорката е известена и даде зелено светло.

Сместување може да се организира во хотел. Хотели има повеќе,
цените се движат од 1000-1200-1500 ден за ноќевање со појадок.
Сместени се во централно градско подрачје, има ноќен живот,
барови, кафичи, шеталиште и тн.
Јас стојам на располагање.

Поздрав
Ѕвонко