[2s.mk-friends] Локален NSND во Струмица - Септември ?

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sat Aug 27 16:32:28 UTC 2011

ОК, ако терминот е лев, ајде да го направиме десен.
Кажете кога одговара најмногу, ама:
- почеток на Септември има празници, сите се ангажирани
околу нив (8 и 11 Септември), сместување нема,
- почеток на Септември има Шишкови денови, сместување нема,
- уште нешто беше ама не ми текнува

Дозволата и условите важат и за покасно. Мене ми е сеедно.

Поздрав

Regards

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com