[2s.mk-friends] Локален NSND во Струмица - Септември ?

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Sat Aug 27 16:45:08 UTC 2011

On 08/27/2011 06:32 PM, DZvonko Nikolov wrote:
> ОК, ако терминот е лев, ајде да го направиме десен.
> Кажете кога одговара најмногу, ама:
> - почеток на Септември има празници, сите се ангажирани
> околу нив (8 и 11 Септември), сместување нема,
> - почеток на Септември има Шишкови денови, сместување нема,
> - уште нешто беше ама не ми текнува
>
> Дозволата и условите важат и за покасно. Мене ми е сеедно.
>
> Поздрав

Не велам за промена на терминот, таман е и не ми е проблем да се вратам
(најверојатно и мене ќе ми треба превоз од Скопје), туку многу од
заинтересираните се студенти и нема да можат да дојдат или нема да
сакаат да се вратат уште од почетокот. Но, кој е стварно заинтересиран
ќе дојде макар на еден ден и би требало да има некои заинтересирани од
средношколците или тукашните студенти на Информатика.

--
Boris Kuzmanov
WordPress Contributor and Developer

Web: http://kuzmanov.info