[2s.mk-friends] Fwd: JavaDayS / Java Weekend / JVM Weekend / OSS Weekend :)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Dec 23 10:25:15 UTC 2011

2011/12/19 Mite Mitreski <mitemitreski at gmail.com>:
> погледнете го маилот долу па ако може размислете дали би биле вие
> заинтересирани  за вакво нешто.  Доколку сте, организацијата би била
> така што заедно бараме локација, спонзори и правиме промоција а секој
> оделно си е задолжен за предавачите свои.

Како дел од активностите по повод 10 години 2с.мк во 2012 планиравме
некоја конференција за слободен софтвер така да мислам дека ова е
добра шанса да напраиме нешто заедно + веќе вчера во хаклаб видов дека
веќе сте тргнале у таа насока :)

Значи ако може тука некој да го прати линкот од piratepad од тоа што
беше составено вчера за да разгледаат сите и да дадат предлози за
предавачи.

Мој предлог е да ја финализираме листата, потоа да ги контактираме
луѓето да видиме кои од нив би можеле да дојдат со нивен превоз кои не
и сл. Откако ќе го знаеме тоа ќе можеме да напраиме буџет и да видиме
точно колку пари ни требаат, секако тука ќе ги додадеме и трошоците за
логистика што би ги имале тука.

Понатаму можеме да размислуваме за подетално поставување на работите,
во смисол колку луѓе ќе ни бидат потребни, кој што точно би правел
итн. Јас мислам дека треба и мора да вклучиме волонтери на кои што би
им понудиле нешто поради тоа што тоа го имам гледано на сите поголеми
конференции низ светот, придобивката за нив е што можат од бликсу да
гледаат како се организира еден голем настан, да научат многу работи,
а за нас дека добиваме нови свежи луѓе во заедницата кои што можеби
после тоа ќе се вклучат и во други проекти. Пред се мислам на студенти
тука.

Па тоа се моите 2 дени.
--
Арангел