[2s.mk-friends] Fwd: JavaDayS / Java Weekend / JVM Weekend / OSS Weekend :)

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Fri Dec 23 12:00:21 UTC 2011

2011/12/23 Mite Mitreski <mitemitreski at gmail.com>:
> Здраво,
> ако некој од вас си има некакви проблеми со Oracle тоа е негов  проблем,
> јас немам никави предрасуди. Можеби не се согласувам со некои одлуки
> на различни компании но мене никоја компанија не ми смета...

Не се работи за личното мислење и импактот шо тоа мислење ќе го има
врз настанот пошто ако беше така ќе го бојкотирав со недоаѓање на
настанот. Напротив, и јас немам ништо против некоја компанија меѓутоа
би било лицемерно да 2С.мк се впушти во организирање на настан
спонзориран/помогнат од Oracle. Значи не е „негов“ проблем, туку е
проблем на организацијата во која бев член од 2003-2010 (IIRC). Ако се
прави на ниво на заедница на програмери или КИКА - нема проблем. Но
ако се прави и организира во склоп на 2С.мк или со нејзина поддршка,
тогаш има проблем, затоа што тоа се коси со начелата на
организацијата.

Да не ме сфатиш погрешно - немам против организирање на вакви настани
и делување. Отсекогаш сум ги поддржувал тие настани без разлика дали
се за слободен софтвер, протести или китење на елка од шишиња. Сакам
иницијатива. Мојата забелешка се однесува на нелогичноста да 2с.мк
влезе во таква организација (на настан). Толку.

Поздрав.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023