[2s.mk-friends] НСНД Куманово 2011

Дарко Стојковски dar3.st at gmail.com
Thu Feb 3 18:33:58 UTC 2011

On 02/03/2011 05:00 PM, Arangel Angov wrote:
> Далибор, те молам не топ постирај, одговарај само на она на кое што
> мислиш да одговориш бидејќи се создава хаос. Фала.
>
> Инаку ни треба помош околу платно за проектор, не знаеме дали имаат во
> школото и не знаеме дали ќе ни го дадат и да имаат. Бидејќи нема каде
> да се проектира (сите ѕидови во просторијата биле зафатени со нешто)
> мораме да најдеме платно за проектор, па ако можеш да помогнеш околу
> тоа би било супер.
Далибор додади ме на мсн/џабер dar3.st at gmail.com тој ми е и мејл.

Арангел веќе рече, единствено (сега за сега) за што не сме обезбедени е
платно за проекторот и можеби етернет и продолжни кабли, али за тоа у
понеделник да видам што има моментално у магацинот. Како и да е
контактирај ме па ќе видиме.

РЅ ако мора може и скајп: macstr1k3r