[2s.mk-friends] ISP програмер

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Sat Feb 5 23:47:38 UTC 2011

Мило ми е да информирам дека денеска по цел (во буквална смисла на
зборот) ден лемење, кршење и горење, успешно направивме AVR Atmel ISP
програмер, (http://ladyada.net/make/usbtinyisp/, се разбира со personal
touch).

Програмерот ќе се користи за секакви потреби при програмирање на atmel
серијата на микроконтролери.

Сега што останува е да му најдеме куќиште (кутија) поради тоа што истиот
е направен на растер плочка (ППК плочка со многу дупчиња - прото / тест
board). Доколку некој има некои малечки кутиички од стари уреди (модеми,
рутери, свичеви) кои што не му требаат, би можел да ја донира на
хаклабот за да го сместиме програмерот во саглам кукиште.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing