[2s.mk-friends] НСНД Штип 2011

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Thu Feb 3 14:06:16 UTC 2011

On 02/02/2011 07:19 PM, Dragan Gorgiev wrote:
> Што се планира за активности во „НСНД“ и каков простор е потребен?
>
> Поздрав,
> Драган Ѓоргиев
> Национална Установа Библиотека „Гоце Делчев“-Штип

Здраво, општо актиностите ќе бидат од полето на слободниот софтвер и
слободната култура.

Се планираат презентации околу слободен софтер македонија, ГНУ/Линукс,
презентации околу македонскиот хаклаб КИКА, околу отворената-развојна
платформа Arduino.

Самиот настан ќе биде организиран во стилот на антиконференција и
точните презентации и работилници ќе се состават на лице место и ќе
бидат организирани во стилот „Сакам да кажам - сакам да слушам“.

Доколку те интересира, би можел да ја погледнеш темата на оваа листа
каде што се подготвуваше настанот лани.

Околу просторијата, би ни требала просторија за 20-30тина луѓе како и
инвертар (столчиња и клупи/маси) каде што би можеле да го одржиме
настанот. Прожектор си носиме наш.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing