[2s.mk-friends] Досие ЗлатнаКнига :)

Dalibor Sojic dalibor.sojic at gmail.com
Wed Feb 23 12:30:55 UTC 2011

Тотално си грешка.

(puna-puma, adibas-adidas, sansung-samsung, soni-sony,
the LG-LG, ....)

Може ОДМА да тужат и ОДМА да те добијат. Затоа што името е премногу
слично. Не е баш едноставно.

Прогуглај еден случај: "picasso vs picaro case" - воопшто нема сличност
меѓу девете, меѓутоа Пикасо ги тужи Пикаро (изгубен е случајот, меѓутоа
кога за таква разлика може да се тушат, што останува ако разликата е
само една буква").

Најдобро, не дирај ништо сачекај малку, па ке видиме после. Ако можеш
дојди у сабота за Куманово.