[2s.mk-friends] Сабота во КИКА

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Fri Jan 21 07:35:21 UTC 2011

Јас ќе дојдам сабота, ќе дојдев и вчера ама сеспоболев.

Како и да е, денес треба со Владан да се видиме да зборниме за websyn
шо е до кај е, па после утре планирам да дојдам за кој сака да му го
покажам, кодот од Златната Книга и да го качам на github. Во контекст
на ова пошто сега сме филтрирани кој можи да работи проекти поврзани
со програмирање, а јас би сакал да го одржам мајндсетот кон Андроид
засега (ок, планирам и некако да се вклучам со дивелопмент во Websyn),
мислам дека ќе е ок ако напрајме еден брејнсторминг за проекти кои
може да ги интегрираме во некое цело решение, шо знам, ако се заврши
WebSyn - да се направат мобилни клиенти за сервисот (иако прво треба
да проработи асолно). Сето тоа значи дека јас би сакал повеќе да
ставам акцент на тоа шо најдобро знам да го правам - да дудлам. Не, да
програмирам, и да помагам на другите. Работилници и сл. ствари можда
се out of question, пошто пробавме, видовме.. шо знам.. освен ако не
ме разубедите :))

Во контекст на тоа доаѓам недоаѓам. Јас можда имам најмалку право да
го кажам следново, но во ниеден случај во периодот додека бев отсутен
не викав „ееееј вчера ќе идев, аеееееј утре ќе дојдам“... кога ми се
идело идев, кога не не, кога сум можел сум идел, кога не сум можел не
сум идел. Така да, за волја на вистината, секоја порака шо ќе ја
добиеме од типот „Одамна сакам да дојдам - и ќе дојдам еве сабота“ -
игнорирајте ја, пошто тоа не е од никаква корист.

За пари не е проблем, пари нема. :)) Хм, и јас сум врзан со кредит (не
од кредитна картица - вистински кредит) и секој еден ебан денар ми е
од голема важност (како и на секој од нас не?). Затоа и прекинав да
донирам пари, но ветувам дека кога ќе се нормализира работата - а
очекувам за скоро - ќе продолжам со праксата на донации.

Сашо: зошто доаѓањето ќе го сведиш на минимум? Чисто ме интересира, да
не испадни ти навлагувам во приватен живот and staff.

не ми текнува друго да пишам, ќе пингам ако ми текни.
позз4е

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023