[2s.mk-friends] Сабота во КИКА

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Fri Jan 21 15:58:55 UTC 2011

И јас ќе дојдам во сабота, сметајте ме.

Ќе се обидам да направам уште еден ПЦ во работна состојба кој што ќе го
ставиме во некој шкаф да седи затоа што сега реално место нема.

Би предложил да размислиме и да пробаме да ја преуредеме просторијата
пред хаклабот за да може да ја користиме и неа, да ја исчистиме и тие
арт стварите да ги изнесеме надвор.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing