[2s.mk-friends] Сабота во КИКА

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Jan 24 19:37:25 UTC 2011

2011/1/24 Damjan Georgievski <penguinista at mail.net.mk>:

> Што се однесува на дежурствата, може да се направи една листа која потоа ќе
> стои на wiki за кои луѓе ќе ја преземат оваа обврска. Па потоа ќе се
> ротираме на една недела.

Фино е да се направи листа, ама за ротирање малце незгодно е, да не
испадне на кај
како луѓето што работат на смени да се мењаме :) Можеби е подобро да се направи
врз база на датум кога има настани (кој што го интересира на тој
настан на одреден датум да
иде). Макаршто за подобра контрола и да не се бркаме од ден за ден со
клучеви, проектор и
слични зезалици се согласувам дека подобро е дежурството да биде на една недела.

> Списокот почнува подоле:
> - Дамјан Георгиевски
Јован Костовски (Чомбе)

ПОЗДРАВ, Чомбе