[2s.mk-friends] NSND Сплит 19-21 август

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Jul 6 08:54:52 UTC 2011

2011/7/6 Tamara Atanasoska <tamara.atanasoska20 at gmail.com>:
> Дечки ќе ми треба одговор за тоа што зборевме на бернајс. Кај и да е до крај
> на недела.

Јас иам нешо утнато со деновите за одмор шо сум ги побарал така да ќе
треба да ги мењам шо побрзо. Мене би ми одговарало да идеме и порано
негде 15ти да тргнеме, да се акаме малце по пат, црна гора и хрватска
и да избуткаме таму негде до 23ти коа би иделе назад.

Која би била друга опција? Нема поента да тргаме на 17ти на пример, недела е.

Let me know кој е за првиов план, ја иам кола и возачка.
--
Арангел
xmpp/mail