[2s.mk-friends] Сабота 25.06.2011

igor pirkovski igor.piki at gmail.com
Wed Jun 22 15:09:34 UTC 2011

Вака сеа за донациите имам 3 екрани стари валјда се 15 инчи и еден Компљутер
не знам што се има на него.
Доколку има некој што ке се нафати да дојде да ги земе не ке биде лошо да
дојде што е можно порано поради тоа што
ќе одам на протестиве.

Патем сеа пред малку се уклучив на IRC каналот и после еден коментар од
присутните таму целосно се разочарав!
Мисев дека ке наидам на понормален, пријателски прием...  побарав само
помош.
Сепак ке размислам дали ке дојдам во КИКА во Сабота а и понатаму.

Поздрав