[2s.mk-friends] Сакам да станам член на групата

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Mar 3 15:22:52 UTC 2011

2011/3/1 Svetlana Pendovska <svetlana2010 at gmail.com>:
> Здраво,
>
> Јас пратив е-маил на контакт адресата на слободне софтвер и Игор Стаматовски
> ми одговори дека потребно е да пратам емаил на оваа адреса и ке ми стигаат
> емаилови за активностите на слободен софтвер.

Здраво Светлана,

Добредојде на поштенската листа на придружните членови на Слободен
софтвер Македонија или
заедницата на корисници на слободен софтвер.

Што точно те интересира и во какви активности сакаш да бидеш вклучена или можеби
сакаш да започнеш некоја иницијатива во врска со користење, промоција
или развој на слободен софтвер?

Поздрав,

--
Igor