[2s.mk-friends] НСНД Штип 2011

Dragan Gorgiev drgshum at gmail.com
Thu Mar 17 07:28:33 UTC 2011

2011/3/10 Aleks <aleks at slobodensoftver.org.mk>

>  On 03/09/2011 08:12 AM, Dragan Gorgiev wrote:
>

>  Здраво дечки,
> се уште никој ништо не ме известил и не ми спомнал за Штип. Дали ви
> одговара мојот предлог за организирање просторија и услови?
> Но сепак ми треба повратна информација за да можам да се организирам со
> просторот.
> Да не случајно се откажа доаѓањето во Штип?
> Поздрав,
> Драган Ѓоргиев - Штип
> 078473493
>

> Здраво Драган,
>
> Настанот е планиран за првиот викенд во Април (2-ри и 3-ти; се одложи
> [...]
ОК, изводливо е. Ке обезбедам простор во библиотеката. Дали ќе треба и нешто
друго да се обезбедува, организира или сл. Како ви е замислено со медиумска
покриеност, концепт на работа, теми и сл. Кои ви се "таргет" групи на луѓе.
Дали ви се обезбедени слушатели, дали треба да се организират слушатели и
сл. Дали треба да организираме средношколци или студенти...
Известете ме на време оти веќе е кратко времето до настанот ако треба да
пуштам покани, известувања и сл.

Многу поздрав,
Драган Ѓоргиев Штип
078473493