[2s.mk-friends] НСНД Штип 2011

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Mon Mar 28 09:54:22 UTC 2011

Да се пријавам и јас за НСНД, па ако може да ме рачунате и мене за кај
ќе се сместувате. Некој на #lugola ми кажа дека на претходниот сте
спиеле во Хостел, по 900 ден. ноќевање... Сепак, ако сите сте на едно
место можете да ме планирате и мене, ако немате ништо против. Друго, ако
има некој да ме собери од автобуска, пошто ја сум од Струмица и со рејс
ќе доаѓам... или па Google Maps нема да е лошо, само да не е многу
далеку. Чекам одговор за да знам како да си планирам. Поздрав.

/ Од друг мејл бев пишал претходно, гледам сте го одбиле.

Facebook: http://facebook.com/kuzman0v
Twitter: http://twitter.com/kuzman0v