[2s.mk-friends] Android за BeagleBoard-xM

Vladimir Zdraveski zdraveski.vladimir at gmail.com
Thu May 19 14:40:20 UTC 2011

Здраво,

    не сум компајлирал од сорс, пробував со готов имиџ. Мислам дека
упатствата таму се ок.
         http://beagleboard.org/project/rowboat/

<http://beagleboard.org/project/rowboat/>    Ако пробуваш на плочка,
внимавај на Revision *X*.
    Ако користиш usb hub за периферии, тој треба да има сопствено
напојување.

Поздрав,
Владимир Здравески

2011/5/19 Vasko Mitanov <vaskom at mail.com.mk>

> Aj deneska ako se zbirate u hakeriskiot klub ke se zezame malce na
> ovaa tema posto mi deluva chelenxing :-)
>
> Vasko

**
------------------------------
*Vladimir Zdraveski, B.Sc.*
*junior teaching and research assistant*

Informatics and Computer Engineering
Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
Skopje, R.Macedonia
web:  http://www.e-tnc.com/ <http://zdr.vlad.tripod.com/>

*Embedded systems designer and programmer
*SIvA - designs that work around the clock across the world
Skopje, R.Macedonia
web:  http://www.siva.mk/ <http://zdr.vlad.tripod.com/>