[2s.mk-friends] Android за BeagleBoard-xM

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Fri May 20 11:46:06 UTC 2011

> Ако некој успешно искомпајлирал Android за BeagleBoard-xM да сподели
> искуства? Од каде го симна Android-от, дали требаше дополнителни печеви,
> која процедура ја следеше итн.
>
> Јас пробав со миљон процедури кои ги најдов на google, но компајлирањето
> паѓа со грешка која не можам да ја решам.

ок, сфатив каде е проблемот. На host компјутерот имам gcc-4.6.0 и
build-от уствари паѓал кога компајлирал некоја алатка за host-от со тој gcc.

Решението:
во ./frameworks/base/libs/utils/Android.mk
во варијаблата LOCAL_CFLAGS на крај да се додаде -fpermissive

Што се однесува до билдањето, ова е упатството кое го следев

http://processors.wiki.ti.com/index.php/TI_Android_GingerBread_2.3_DevKit_2.0_UserGuide

--
дамјан