[2s.mk-friends] NSND Охрид последен повик

Mite Mitreski mitemitreski at gmail.com
Thu May 26 18:27:44 UTC 2011

 Јас најверојатно во петок со тој во 18:30 ќе бегам.
Инаку подобри се и поефтино ви е со тој од  Хисар во 5:30, 14:45, 16:00
имате од СК за ОХ
а за назад од 5:30, 14:45 ,16:00

Со Галеб имате почести линии али некои од нив влегуваат во секој град, јас
4,5 сaати петокот одев  на кај Охрид а и овој изгледа исто ќе морам

Поздрав

Java User Group Macedonia (JUGMK)
http://jug.mk | mite.mitreski at jug.mk | +38975236045
www.twitter.com/mitemitreski