[2s.mk-friends] донации за КИКА

Boris Ristovski borisristovski at gmail.com
Mon Nov 21 16:49:44 UTC 2011

Ја прашав колешката Даниела, која е поупатена од мене, рече дека во законот
не е најпрецизно наведено што поминува како проект, а што не.
Во секој случај рече дека проекти кои вклучуваат млада популација, се
highly acceptable (не ми текнува на мк), што според мене КИКА поминува,
доколку добро се формулира проектот.
Ако некој се нафаќа да ја тера оваа работа, Даниела нема проблем да помогне
при формулација, бидејќи таа го правеше тоа за проектите на МЦМС.

Може во текот на утрешниот ден, да ме побараш ти или кој и да се нафати па
да разгледаме опции. (мојот број е 3088972)

@twibi