[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Azder azhder at gmail.com
Sun Sep 4 23:22:16 UTC 2011

добро, УПМ, мора да биди физичко лице? не можи „слободен софтвер
македонија?“ мислам дека сите шо се пријавивме да оставиме барем по 10 евра
месечно сме согласни? зарем треба сега еден од нас да се пријави со 10
жиранти???

мене ме интересира само: дали го видовте и ве бендиса новото место?

ајде правнички настроен народе, дајте добри предлози за како да се
придвижиме напред

Се читаме (Se chitame).