[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Sep 21 14:25:11 UTC 2011

> Во спротивно ќе имаме 6 дена да се иселиме од тука бидејќи не знаеме
> што точно ќе се случи.

Вчера ми се јавија луѓето од ГеоИнститут и ми ја потврдија истата информација.
Не поканија на муабет да видиме што точно ќе се случува и кога.

Она што мене ми го кажаа е дека ќе им отвореле стечјана постапка и потоа
зградата ќе влезе во стечајната маса за подмирување кон доверителите.

Ако има некој расположен и заинтересиран тие се секој ден од 10 до 12 во
ГеоИнститут.

Она што ние треба да го направиме е да најдеме место каде ќе ги ставиме
предметите, покуќнината и опремата од хаклабот.

Да си најдеме нова просторија и да се преселима.

Имаме на располагање отприлика 15 дена.

Поздрав,
--
Igor