[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Tue Sep 27 07:44:08 UTC 2011

2011/9/27 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> Ако било кој знае или може да се распраша, или да провери огласи за
> деловен простор или мезанин во зграда (со посебен влез) кој што е во
> опсегот на параметрите погоре, нека пише веднаш, јас сум слободен
> неделава да одам да го видам просторот и да известам тука што како.

Тоа деловен простор.. значи би одговарало и канцеларија некоја на
приземје во зграда? Пошто кај мене во зградата има неколку простории
шо се празни, може да се распрашам.
Али мислам дека таков простор нема да одговара на идејата за хакерспејс.. не?

Позз

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023