[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Wed Sep 28 22:51:19 UTC 2011

> Тоа деловен простор.. значи би одговарало и канцеларија некоја на
> приземје во зграда? Пошто кај мене во зградата има неколку простории
> шо се празни, може да се распрашам.
> Али мислам дека таков простор нема да одговара на идејата за хакерспејс.. не?

Канцеларија во приземје одговара, иако најчесто таквите простори се
поскапи - идејата за хакерспејс, или барем за нашиов, е да биде
отоворен за јавноста, така да не е проблем таков простор (ако те сфаќам
добро што ти е дилемата со „дејата за хакерспејс“).

Од друга страна, пошто Скопје сеуште не е толку големо да има 5
хаклаба, просторот мора да биде централно лоциран во градот, така да
кисела вода - после 7 брда и планини :) - не одговара баш.

--
дамјан