[2s.mk-friends] НСНД Белград 21-22.04.2012

Tamara Atanasoska tamara.atanasoska20 at gmail.com
Sun Apr 8 22:35:25 UTC 2012

владе им Renault Kangoo и мислам дека сосема комотно можеме да се
возиме тројца позади, вие + владан + јас и владе. они беа на одмор
така комотно си беше.

би иделе на пример рано сабајле (6?) во сабота натака, или
дискутабилно може да се договориме. не знам дали ќе останувате за шер
или ќе си одите после нснд.