[2s.mk-friends] Share2 презентација Decaying Free Software Communities vs. Emerging Hackerspaces

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Apr 11 00:45:28 UTC 2012

За share2 ја пријавивме темата Decaying Free Software Communities vs.
Emerging Hackerspaces

Првичната идеја беше да се претставата изминатите 10 годинин од 2смк и
последниве 2,5 години од КИКА. Што? Како? Зошто?  и Зошто не?

Би требало да ја презентираме јас и Тамара, вики страницата за
разработка на темата е http://wiki.spodeli.org/Share2Presentation
Ги повикувам сите кои сакаат да кажат или напишат нешто да го сторат
тоа, ќе пробаме да го атрибуираме тоа и во презентацијата.

Мојата идеја и замисла е дека целата презентација и идеи и поентите е
да виде соработка помеѓу луѓето на листава, на #лугола на 2смк и во
КИКА. Па слободно едитирајте, додавајте и вадате. Се надевам дека
наредниве 2 недели ќе ја издестилираме идеите и поентите и ќе ја
склопиме презентацијата.
Целта е да го презентираме она што го правиме тука, во овие специфични
услови во кои функционираме.

--
Igor